Geplaatst op 14-12-2010 om 00:22
ik deed eerst altijd turnen, dat was echt heerlijk, maar om de een of andere reden durfde ik de dingen niet meer, als salto op de balk en daarna zelfs arabier van de balk niet meer, dus ben ik competitief gestopt en 2 jaar later ook maar recreatief, omdat k alleen maar makkelijkere dingen ging doen...
daarna heb ik gevolleybald, dat vind ik echt n hele leuke sport, alleen mn team was (op n paar vriendinnen na) niet zo geweldig, dus dat was jammer. En ik ben ook totaal niet competitief, of eigenlijk hou ik gewoon niet van winnen, omdat ik niet weet hoe ik er mee om moet gaan omdat er ook een verliezer is :p
nu ben k verhuisd en daarmee dus gestopt, ik wil geen teamsport meer, maar ben nu gewoon van die simpele dingen als steps en BOMmen aan het doen.
Het is op zich wel leuk, het voelt tenminste goed om te bewegen, maar een echte sport...
Ik hou ook erg van zwemmen, alleen niet van naar t zwembad gaan :p In de zin van er heen gaan, omkleden, het koud hebben, veel tijd kwijt zijn met je haar weer wassen na al dat chloor enzo...
op dit moment bliojft volleybal (met een leuk team) de favoriet.