Geplaatst op 4-3-2010 om 16:39
Wel alsk dan toch een aantal nieuwe onderwerpen heb aangemaakt waarom ook hier niet XD
Hallo iedereen in ben Pinkduckie (voor degene die graag echte namen kennen zeg maar Jeroen)
Ik ben HB (tot mijn grote spijt) en ben hier eigenlijk achter gekomen omdat ik gepest werd (gebeurt nu niet meer want zit toch altij thuis of bij duikvrienden) ik ben 10 jaar gepest geweest en naar verschillende psychologen gegaan (6tal in totaal) Ik ben 8 jaar lang depressief geweest en ze hebben mij overal naartoe gesleurt in de hoop mij te kunnen helpen dit waren dan vooral psychologen waarmee ik moest praten (zou me zogezegt helpen) maar na 10 jaar pesten vertrouw je wel niemand meer en ga je dus ook heus niet je levensverhaal aan die onbekende persoon vertellen. UIteindelijk zeiden ze dat dat het pesten zou doen ophouden heb dus alles meerdere malen vertelt en kwam er uiteindelijk achter dat dat vertellen eigenlijk zou moeten opluchten. Dat deed het dus niet en zijn we zo bij een bureau beland die dachten dat ze ons (mij) konden helpen. Dat hebben ze inderdaad gedaan. In het begin dachten ze dat ik een leerstoornis had wegens mijn slechte punten op school en ik ze ook toevertrouwd dat ik zelfs nooit voor mijn examens gestudeert heb. Dit hebben ze dan ook gedaan mara bleek dan niet te kloppen. Ze hebben mij dan nog op een aantal dingen getest en wisten ze mij te vertellen dat ik HB was/ben. Ondertussen had ik een school gevonden waar er niet meer gepest werd en voelde me voor de eerste keer gelukkig ( voor zover ik me herinerde dan maar de eerste 5 levensjaren hebben voor mij vrij weinig betekent en wist ik ook niks meer van) Nu waar was ik. Ah jah de nieuwe school. Daar ging het dan mis met de leerkracht wiskunde aangezien ik dat graag deed maar de leerkracht niet mocht. Die uiteindelijk op een dikke fout gewezen in het midden van de les (een bepaalde regel bewezen maar het kwam erop neer dat ze zei 1=0 want 0=1 (omgedraait)). En sindsdien nooit meer dan 1/10 gehad. De school verlaten naar een nieuwe school gegaan en daar ging het 1 jaar heel goed. Dan kwamen we aan dit jaar en werd ik gewoon ziek van school en wou ook niet meer leren (ook nooit gedaan eigenlijk). En zijn we met de middenjury begonnen (zelfstudie)
Nu doe ik dus al een 2 tot 3tal maanden middenjury en voel me fantastisch
dit was mijn levensverhaal spijtig genoeg was dit echt een rottijd en is die volledig voorbij (YES YES YES YES YES YES (en zo oneindig verder))
Ondertussen duik ik speel onderwaterhockey en slagwerk en dat is alles zeker? als je nog iets wilt weten zeg het gewoon en post het wel