Geplaatst op 8-4-2009 om 22:53
Ik ben wel nieuwsgierig of jullie de volgende ervaring met mij delen:
Ik studeer nu bijna driekwart jaar, en ik heb tussen mijn middelbare school en nu nog wel wat andere dingen gedaan. Ik begin een beetje verzadigd te raken met het onderwerp. Ik ben dit keer wel tevreden met mijn studiekeuze, maar ik vermoed dat de reden dat ik eerder steeds ben afgehaakt is, dat ik niet genoeg nieuws meer leer na een tijdje. In het begin kwam er veel nieuws en was er veel te verwerken, maar ik heb het zo onderhand wel door en ik wil graag weer nieuwe dingen en methoden en vaardigheden leren maar die komen niet (zo snel).