Geplaatst op 17-12-2008 om 14:45
eloquente posts ??ik sta boven ze haha jij ben leuk
waar begin je mee man
ok haha dit is echt lachhe man echt hilarisch ?.....
ik werd bekam geil van die kerel haha
niet normaal je lijkt op mij oude ik )
een beetje artemis fowl stijl de wijze waarop je jezelf beter schijnt te stellen ?
oké zeg het me als ik dat fout analyseer..
want tenslotte wat is speciaal ik bedoel tussen je eigen mensen ben je gewoon normaal meneer longstreet of wat dan ook...
stel je eens voor een school met genieën dan ben je ook gewoon normaal ! ( )
dus en dan kan je nog 100000 hb kennen maar dat maakt niet uit tenslotte is er altijd iemand slimmer of beter en wat is slim ? wat is dat nou?
en wat voor bullshit over dat verheven gedoe hallo
5 vwo??? waarom vraag ik me af als je zo grote hersencapaciteiten beschikt te hebben waarom dan geen hbo of universiteit?
en niet om defensief te zijn maar goed zo een slim persoon begrijpt mij wel toch?
Iedereen is simpel wat is simpel jonge je weet volgens mij veel maar sommige dingen kom op?
Hallo simpel niks is simpel een (idioot)met een IQ van 80 kan de het nieuwe papier uitvinden bij wijze van spreken niemand is normaal ik ken genoeg mensen waarvan ik denk wat voor achterlijke ben jij maar nee iedereen heeft iets wat een ander niet heeft het feit dat elk mens een ander deeltje heeft maakt het al anders beter misschien wie ben jij om te zeggen dat je beter bent ?
En oowja diot savants dan meneer simpel ? )
Nietsche schreef in een van zijn boeken aanbid mij enz. maar goed tenslotte was dat ook een arrogante kwal die ik zeer respecteer tenslotte hebben alle (slimme)grote genieën een arrogante kant Mozart Nietsche Freud noem maar op….
En mijn grapjes die snapt ook niemand en als ik wil grapjes maak lachen ze niet en als ik het niet doe wel?
Maar goed WHO care’s!
En een paria a.u.b. haha ik leer 10 talen speel viool piano weet over alles wel wat.
ik praat tegen mezelf ja uit verveling ja daar moet ik maar mee leren leven met wie anders he?
En dat al mij hele 17 jaar ow wat fijn halleluja ( en jongens van heel de site wat interesseert het jullie wat mensen van je denken hallo even voor iedereen of nou hb of niet.
Kom op ik weet dat de meeste mensen een sociaal probleem hebben misschien in het inprenten geweest ofzo dat had ik ook maar je moet daaruit komen of dat nou met arrogantie is ofniet ?
Ik denk hoe ouder je word des te meer je over jezelf begrijpt dat is bij mij in elk geval zo )
Of het komt door zoveel analyseren )
Anyway..
En sociale behoeftes wat denk je dat ik heb ik voel me zo vaak alleen zeg maar altijd dus niemand die van mijn onderwerpen houd ja wie heeft er ook zin om over de wereld te praten of neurologie of ander gepraat je moest eens weten en het enigste van sociale aftreksels die je hebt zijn sites je beste vriend die niks weet en niemand die jou ideeën begrijpt niet eens hoogbegaafde nou fijn heb ik weer…
Of gezeik dat je helemaal niet zo slim bent geloof mij ik ken het …
Believe me ik begrijp je beter dan je denkt ik denk heel veel mensen van deze site..
ps.zo gek is je vrije tijd besteding niet want elke gast die ik ken gamed en de stoerste gaste tennise zelfs die zichzelf als homeboys beschouwe dus niet zo speciaal....
Salu