Geplaatst op 29-6-2008 om 15:09
Hallo!
Zoals mijn gebruikersnaam aanduidt ben ik frans. De taal heb ik geleerd toen ik een paar jaar in Nederland woonde. Ik hoop dat ik het niet te veel ben vergeten ;-)
Ik heb een paar weken geleden het franse eindexamen gehad.
Ik ben geintereseerd in talen, taalwetenschap, informatica, en een beetje van alles verder (alleen vind ik wiskunde en dergelijke wetenschappen alleen maar van veraf leuk ^ ^ )
Ik ben sinds een paar maanden weer geintereseerd in alles wat hoobgehaafdheid betreft. Ik wou een website maken voor hoogbegaafden zelf, met een forum en zo, en heb toen gezien dat Gifted Haven, een engelstalige website, al hetzelfde deed. Ik heb me daar geregistreerd, en heb daarna het franse Synescent gevonden. Met hun ben ik een "association" aan het maken dat min of meer dezelfde doelen als ieQu heeft. Dit website heb ik pas later gevonden, en ik dacht dat ik misschien ook in kon schrijven, en kijken wat er hier allemaal wordt gedaan (en misschien zelfs een paar ideën viden voor het franse Synescent, aangezien dat jullie al wat meer ervaring hebben)
Zo! Nu heb ik me voorgesteld. Ik weet niet of ik heel aanwezig zal zijn, maar dit heb ik dan tenminstens gedaan!