Geplaatst op 5-3-2008 om 12:05
Beste Iequ-ers, voor een TV-serie over eindexamenkandidaten ben ik op zoek naar een hoogbegaafde scholier die in mei middelbare schoolexamen gaat doen. Bedoeling: De Klas van 2008: een groep van zo'n 10/15 interessante jongeren die tezamen een dwarsdoornede van de Nederlandse samenleving vormen. Naast feestbeesten, topmodellen, hangjongeren, boerinnen, skaters, topsporters, militairen, jonge ondernemers, gamers en dierenactivisten ben ik dus op zoek naar een hoogbegaafde scholier die het leuk vind om vanaf begin april tot eind mei 2008 op regelmatige basis door onze camera's gevolgt te worden in de aanloop naar het examen. Wij willen weten of je en zo ja, hoe jij je voorbereid. Of dat je met hele andere dingen bezig bent, omdat het examen voor jou peanuts is. We volgen je thuis, op school of waar je ook uithangt. Daar maken wij een realitysoap van die uitgezonden wordt in de examenperiode. De Klas van 2008 wordt niet alleen op TV gevolgd: ook internet, 3FM & een grote krant zullen ruimte maken voor dit project.
Interessant? Meer weten? Suggestie? Bel mij op 035 671 96 40 of mail mij op rob.timmerman@ncrv.nl Hartelijke groet, Rob