Geplaatst op 18-2-2009 om 10:36
ok mensen feesten is puur een vorm van zoeken je zoekt sociale contacten je wilt bijvoorbeeld scoren= dus een vriend of vriendin vinden daarom gaan mensen uit niet omdat ze het zo leuk vinden om te dansen miss een paar 1 op de tien ofzo ...
geloof me ik zie zoveel gasten altijd uitgaan maar nooit dansen!
dus ja en dan zijn ze laddrzat en gaan ze om 1 uur pas na de discotheken met hun auto ladderzat ..heel gevaarlijk...
magoed ik gaook niet zoveel uit om de zoveel tijd als ik tijd heb en zin heb..
maar dat is precies dezelfde reden voor de gasten en omdat ik vriende van me ook zie die ook gaan dan,,,maarja nee ik kom niet echt vaak wat tegen wat me echt interreseert
ook als ik dan aan de bar zit w8e en ze kome vanzel ik drink alleen water daar niet van maar dan denken ze schijnbaar dat je ergere dingen doet heel vreemd .
uitgana is tijdverspilling zo een keer per tijd is leuk gek doen tusse de mensen maar meestal word ik er gek van tusse al die mensen staan j moet zo dicht bij elkaar staan om elkaar te horen en dan moet j nog in elkaars oor gaan gillen ook hebk zo een hekel aan...en dan stinke ze ook nog is naar alcohol juk..ow zo op j bek pakken net zoals met carnaval ik ken er zoveel die het uimaken met carnaval omdat ze een free pas wille om vanalles te doen met iedereen zijn ze net klaar met een ander maak nie uit wie er naast sta maar dat is het volgende slachtoffer..ow maar meide net zogoed ..
maar goed he who am i he )(?)*
ja dan komt de ware aard soms kijk ik om me heen en dan denk ik en dan zegge ze dat wij beschaafd zijn..toen ik 15 was ging ik uit en toen vroeg ik aan iemand aan de bar wat ie van de evolutie theorie vond gelijk heel die groep ermee bemoeie haha tegewoordig probeerk me wat in thouden met zulke vragen want antwoorde zijn waardeloos en ja ik denk gewoon teveel na
nou veel plezier en feest ze he ja je bent maar een ker jong leef zegge ze dan ja MOET IK DAN ALS een idioot rondjes gaan dansen nee ik geef opera de voorkeur
alhoewel als je ooit onderzoeken soicaal wilt doen ga dan is in discotheek of cafe staan aan de kant en observeer heel interresant je ziet precies als mensen elkaar leuk vinden wat ze doen hoe of wat best grappig al let niemand daar op want ze zijn te druk met zichzelf zoals altijd..
XD
artemisfwolwomen