Geplaatst op 18-3-2004 om 11:38
Nou, bad-reli, ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar je kunt een zekere cadans ontwaren.
Toen ik hier pas kwam, lang lang geleden, waren de onderwerpen ook bier-gerelateerd, toen kwam er een tijdje waarin er erg veel gepraat werd over dingen die me interesseerden, toen kwamen er wat mensen die heel negatief deden over alles, jij zelf bijvoorbeeld, en toen ben ik hier wat minder gaan komen en toen is het weer wat aangezwengeld door een paar, door jou bijvoorbeeld, en zijn er wat meer mensen gekomen en is er weer een bier-is-lekkerder-dan-wijn-of-andersom-topic gekomen.
Tsja.
Ik moet gewon zeggen dat ik een half jaar ofzo erg bezig was met al dan niet een school voor hbers en dat soort praat. Maar inmiddels heb ik mezelf wat meer op een rijtje, ben ik eindexamen aan het doen, heb ik een toekomst uitgestippeld, en heb ik niet echt meer zin in gesprekken daarover.
Filosofie blijft leuk, maar gesprekken daarover gaan mij beter af als ik de ander zie en als je gewoon een uurtje discussieert. Want als je hier iets zet, dan ben je het al weer kwijt als iemand anders heeft gereageerd. Werkt niet voor mij.
Dus ja. Wat doe ik hier dan nog?
Ik vind het wel leuk vanalles te lezen, alle onbenullgheden die ik herken van vroeger of van nu.
En misschien lijkt het dat sommigen hard roepen dat ze hb zijn, maar misschien is dit wel de enige plaats wara ze het kunnen roepen...
Enne nog wat, ik baal d'r een beetje van dat mensen andere mensen af zitten te zeiken omdat ze iets fout schrijven of een idee hebben dat ze minderwaardig vinden. Hou dat voor je of breng het minder goed, wil je?
Bedankt.