Geplaatst op 25-8-2007 om 22:40
Hebben jullie ook wel eens dat je opeens van alles inziet? Ik bedoel dan dat sommige dingen waar je je normaal druk over zit te maken oppervlakkig zijn en... Ik druk mezelf niet goed uit. Ik bedoel dus te zeggen dat je geen zin hebt om sociaal te zijn, omdat wat andere mensen je vertellen niet een belangrijk ding is. Voor jou dan. Dat je een beetje in een "trance" zit... Gewoon antwoorden en normaal doen tegen anderen en je dan eigenlijk heel erg fake voelen, niet jezelf... Want zonder mensen om je heen ga je dan ontzettend filosoferen. Denken over wat leven is enz.
Ik krijg dat gevoel als ik een tijdje met niet al teveel mensen contact heb gehad, als ik me niet druk heb hoeven maken over "wat draag ik" en "vindt hij me stiekem leuk". Dan krijg ik dat gevoel, dat wat ik normaal doe "anders" is dan hoe ik me nu voel. Alsof ik eigenlijk van een afstandje mijn lichaam zit te besturen.
Alsof wat je de laatste weken/dagen hebt zitten doen, een andere ik en leven was dan wat je normaal doet. D?t bedoel ik (h?h?, ik heb de goede uitleg gevonden).
Sorry voor de lengte, ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen maken. Maar hebben jullie daar ook last van (soms)? Want ik zit er nu middenin, en school begint maandag weer, en dan moet ik weer met iedereen praten en vrolijk doen en belangstelling tonen en daar heb ik nu al de pest in eigenlijk. Aan de andere kant ben ik geloof ik behoorlijk depressief aan het worden op deze manier

. Naja, iemand ervaring met dit gevoel?