Geplaatst op 18-8-2007 om 00:36
Hallo iedereen,
Ik ben Lieke, 16 jaren jong, en kwam op deze site terecht na het googlen op hoogbegaafdheid. Ik weet zelf niet zeker of ik hoogbegaafd ben of niet (niet zeker als in: ik heb de laatste tijd geen officiele test gedaan). Toen ik 5 was heb ik een test gehad, en ben ik een klas doorgestuurd, maar mijn ouders hebben alle dingen die met die test te maken hadden een beetje voor me verborgen gehouden, aangezien ze wilden dat ik normaal zou opgroeie. De basisschool was verschrikkelijk, de middelbare school (ik ga nu naar de 6e) is veel beter!! Ik zit in de klas met leuke mensen, en kan op sociaal gebied erg goed meekomen gelukkig.
Voor de rest: ik hou veel van muziek (ik speel piano, luister graag naar bijna alle soorten muziek, en zing graag mee (h??l vals, ik kan absoluut niet zingen

)), ook vind ik films kijken leuk (psychologisch is leuk, maar ik vind kinderfilms (dan nog het liefst fantasievolle kinderfilms) ook enorm leuk

). Engels vind ik ook enorm leuk, en ik zit op internet op een engels forum op mijn engels te verbeteren en gewoon voor de gezelligheid.
Als jullie vragen hebben kun je ze stellen. Ik vind het leuk om deze plek gevonden te hebben!
Lieke