Geplaatst op 10-7-2007 om 00:38
haha, jamaar bij jou ligt het aan je religie (grapje hoor).
Ik was ook mezelf niet, al jaren niet meer, maar m'n ouders zagen ertegen op om me te laten behandelen. Nu na het onderzoek, bleek dat er eigenlijk alleen maar een paar kleine veranderingen in m'n dagelijks leven nodig waren (zoals wekelijkse hulp om m'n kamer op te ruimen e.d.) om me terug op het rechte pad te krijgen. Gek wat zo'n beetje hulp kan veranderen aan een mens.
nee, ik heb me veel erger misdragen dan jij hoor, bad. Voor alle duidelijkheid: Ik ben die oelewapper die ooit de database van iequ heeft gewist. en jammer genoeg heb ik geen godsdienst om me achter te verschuilen

.
haha, na lange afwezigheid ben ik er weer, alive and kick'n. Het gaat heel goed met mij iig, op 1 punt na... Ik had een server besteld, maar die uilskuikens van het bedrijf (dat ik niet zal noemen) hebben dat stomme ding met de post opgestuurd. Het is nu al 3 weken onderweg

.
Ik ben dit jaar wel opnieuw niet geslaagd voor m'n verdere studies, maar goed, dat komt dan weer door boekhouden, en k mag me troosten... Er is tot nu toe van de 2700 mensen die meededen, niemand volledig geslaagd. Ik heb dus nog geluk dat ik maar 1 vak opnieuw moet doen (ookal is het het vak dat ik het meest haat van al: boekhouden)
Emotioneel ben ik weer helemaal stabiel, alhoewel ik nog weleens durf ontploffen, maar niet meer zo extreem als voorheen (toen waren mensen werkelijk bang van me als dat gebeurde, nu durven ze me zelfs nog benaderen). om een voorbeeld te geven: ik had een hele nacht gewerkt aan het corrigeren van een groepswerk. m'n 3 groepgenoten waren er niet bij, maar de volgende dag kloegen ze wel dat het niet naar hun zin was (het ging over inspringing hier, regeltje daar,...). Mja, toen ben ik ontploft, en gewoon buiten gelopen.
Echt hoogbegaafd denk ik eigenlijk niet te zijn vandaag de dag, hoewel m'n account anders doet uitschijnen (er zijn meningsverschillen over). Ik heb een bepaald syndroom waardoor ik sneller kan onthouden en rekenen, maar dat wil niet zeggen dat ik intelligenter ben (idiot savant of hoe je dat ook schrijft, t interesseert me niet ook, ben hoe dan ook geen extreem geval).
hoe is met met jou, pat? Je bent precies wel heel erg veranderd he, minder depressief enzo... Ik hoop dat het ook met jou bergop is gegaan
edit
Wow, heb ik dit geschreven? Petje af als je dit allemaal leest hoor