Geplaatst op 2-9-2010 om 11:48
Excuus...,
Ik had te laat gezien dat dit een forum voor jongeren is, en wilde niet als een voyeur overkomen.
Maar ik vind het zeker leuk om hierover van gedachten te wisselen.
Natuurlijk zullen zich op www.yoopla130.nl mensen aanmelden die niet HB zijn, maar testen doe ik niet. Het gaat er tenslotte om of je prettig kunt communiceren.
Mensen die zich niet prettig voelen binnen een HBO / HB omgeving zullen zich niet inschrijven of na een paar teleurstellende ontmoetingen afhaken.
Mensen die eerder door de mand vallen kunnen (als aspirant lid, of later) door de andere leden worden verwijderd.
De software biedt de mogelijkheid om weblogs te creëren en forums en interessegroepen op te zetten, bijvoorbeeld voor kookgekken, motorrijders of liefhebbers van een bepaalde muziekstijlen.
Helaas is het activeren van deze opties niet mogelijk omdat mijn site dan binnen no time vol met vuiligheid zou staan.
Ik heb namelijk een trucje bedacht waardoor het betalen voor sites zoals Relatieplanet niet meer nodig is. Als ik een forum op zou zetten, dan zouden de grote jongens binnen enkele dagen mijn site in diskrediet kunnen brengen door bijvoorbeeld ranzige teksten en foto's in weblogs te plaatsen. Relatieplaneet is onderdeel van de Telegraaf, dus dan is het in twee of drie dagen gebeurd met de site.
Over enige tijd wil ik wel een soort Facebook / Yahoo / Hyves / MSN / Skype / voor HB-ers opzetten. Engelstalig.
Een wereldwijd forum waar wij de grote problemen van deze wereld aan gaan pakken.
Lijkt me geweldig!! Daar kunnen we hier nog wel eens een boompje over opzetten.