Geplaatst op 2-3-2007 om 01:36
eigenlijk helemaal geen poging heb gedaan tot het voorstellen van mezelf. En gezien ik m'n leven toch wel moet gaan beteren en me moet verantwoorden aan mensen ga ik dat hier ook maar eens doen.
Nou. Ik ben dus 17. Zit in de 4e klas van het gymnasium in Nijmegen met vrijwel alle vakken op economie en spaans na. Grotendeels omdat ik het leuk vind en omdat ik misschien wel enigszins bang ben om weer in te zakken als een pudding en heel misschien ook wel omdat ik incapabel tot kiezen lijk te zijn. Ik wil dan ook met alles doorgaan, zodat ik later ook nog fijn de keus heb om niet te kiezen.

Momenteel ligt m'n studie interesse op natuur- en sterrenkunde. Vorig jaar however was dat wiskunde en het jaar daarvoor een hele hoop talen. Ook heb ik periodes gehad dat ik ballerina en zuster wilde worden, dus ik vraag me af wat het volgend jaar wordt. :') Mnah. Deze keer blijft het wel iets langer denk ik.
17 en in de 4e klas? Uhuh! 1 gymn - 2 gymn - 2 vwo - 3 gymn - 3 havo - 4 gymn. Lekker plat gezegd. Onderpresteren ftw. m/ 'Het hele gebeuren' wat me maakte deze site op te kunnen zoeken ligt dus obviously in dat laatste jaar, waarin ik van school getrapt werd, omdat de belangrijke klootzakken hun handen en reputatie niet vies wilden maken, terwijl ik niet eens het eerste 'geval' daar was. Bastards.
Nouja, alles goed en wel. Zit nu op een heerlijke school. En n?g gaat alles mis. Achja. 't Komt wel goed.
Verder. Hobby's: kennis vergaren. Alles wil ik weten. Een van m'n heerlijke dromen is dan ook om later een kamer volgepropt met boeken te hebben en dat ik op iedere vraag wel kan antwoorden:"Ah, daar heb ik nog wel een boekje over!" Verder probeer ik daarmee gewoon 'nuttige' of bruikbare dingen mee te maken zoals muziekinstrumenten en nu ben ik bezig met het maken van een vliegmachine ? la Da Vinci, compleet met linnen en hout en m'n to-do-list is langer dan pi.
Muziek uiteraard. De heeerlijke klanken van Pink Floyd, Mike Oldfield, Cranberries etc zou ik niet willen missen. Rock voornamelijk en zo af en toe het hoge gegil van de afgeknepen balzakken van de mannen in het power metal-wereldje. Rachmaninov is ook wel een blijver. Althans; dat is m'n persoonlijke smaak. Vrijwel alles is aan te horen, zolang het niet vals is.
Verder heb ik niet echt hobby's. Ik ben saai. )':
Dromen. Momenteel is m'n doel de uni. Maar over het algemeen wil ik een soort van grootse encyclopedie worden met zo'n typische kleine-oude-mannetjes-met-een-lange-baard,-wit-haar-en-een-rond-brilletje kinda uitstraling. Maar met gewoon ben ik ook tevreden.
Ook is m'n doel om cum laude van school te gaan, met m'n diploma bij m'n oude school gaan wapperen en zeggen:"Haha."
Mja. Dat lijkt me wel enigszins vermakelijk.
Maar verder,
verder ben ik eigenlijk gewoon maar een inconsequente, lompe en botte klootzak!
Note to self: Ga niet nostagisch worden om half 2 met weinig slaap, dan krijg je dit soort dingen. :')