Geplaatst op 14-3-2007 om 18:12
@Bad-Religion: Tja, geef dan als eerste reactie: Vertel ns wat meer over jezelf, want hieruit kan ik niet zoveel opmaken.
In plaats van een nodeloze bashing. Ik begrijp wel dat je geirriteerd raakt van fakers, maar dat rechtvaardigt zo'n reactie niet.
Altijd uitgaan van het goede mensen....
@Hmmhm: Ook al staat zo'n zinnetje in een bepaalde context, dan nog. Dat soort opmerkingen zijn wat mij betreft geen constructieve opmerkingen in welke context dan ook. Verder.......je vooroordelen zijn groot. Je zegt eerst dat je over het internet niet kan zeggen of iemand HB is of niet. Daarna zeg je zelf dat het over een mogelijke gedachtenstoornis gaat!!! Dat valt dus wel uit zo'n post op te maken?
Verder als er al iets over te zeggen valt, zoals ik al eerder zei, denk ik niet dat de topicstarter een gedachtenstoornis heeft. Ik kan me zelfs goed voorstellen dat meer HB'ers dergelijke ervaringen heeft.
EDIT: Ik begrijp beter wat jullie bedoelen met fakers als ik die posts van kios hier en daar zie (muren neuken? Whatever.) (en daar ga je wel op in Hmmhm......rare maatstaven heb jij). Verschil is dat ik denk dat de topicstarter hier niet aan het faken is, omdat ik me in sommige punten goed herken.