Geplaatst op 7-3-2007 om 21:09
Quote van Bad-Religion:
Kan je voelen, en dan maak je een oppervlakkige remark over fotos...
Zelf doe je ook niet veel anders dan min of meer flamen naar anderen
Maargoed dr moet hier nog een hoop veranderen want t forum is zo een beetje ten dode opgeschreven...
tsja er zijn gemiddeld hier te verschillende meningen door elkaar gemixt in vorm van reakties op een bepaald onderwerp.
en meestal krijgen die meningen de reakties en niet het onderwerp.
alice@
het lijkt erop dat je hier een minderwaardigheids gevoel van krijgt.
je zegt dat onse reakties hatelijk zijn: well dat zit zo: als jij het gevoel hebt dat iets in jou leven wat jij heel graag zou willen onberijkbaar voor je is.
als je kan berijken wat je wil ben je blij, als je probeerd te berijken wat je wil maar niet weet hoe dat te berijken, dan krijg je een gevoel van lijden.
en als je vaalt tijdens een poging krijg je een gevoel dat het bevestigd is dat je iets niet kan berijken wat je wel wil.
veel mensen tegen woordig hebben zoon soort probleem.
ze denken bij zig zelf ik ben een aardig mens waarom gaat het voor mij mis?
het gaat mis omdat je reageerd op de wereld alsof het al mis is gegaan.
je loopt bijvoorbeeld ons hier best wel af te kraken terwijl we alleen tips geven.
en de meeste mensen weten niet dat iedereen van binnen eigenlijk aardig wil zijn.
de meeste mensen denken dat er gemene en aardige bestaan.
maar alle mensen die gemeen over komen zijn mensen die dat zien als rechtvaardige reaktie op een gemene wereld.
zie je.
liefde is belangrijk voor mensen als je bijvoorbeeld in je jeugd te weinig liefde krijgt en veel kritiek en verhaaltjes van je zit voor de rest van je leven in een verzorg tehuis want je kan niks.
dat maakt mensen kapot.
zo worden we niet geboren, een baby heeft veel interessen en is haast nergens bang voor namelijk.
en btw niemands leven gaat over rozen Alice
dat weet je vast ook wel.
maar ik bedoel maar zo, ik ben nu best vroolijk maar wel toen ik 8 was uit huis geplaatst en niet omdat ik gemeen was ofzo
nee gewoon omdat er volgens mensen iets mis zou zijn.
ik ben door die omstandigheden heel mensen haterig geworden.
maar langzamerhand heb ik door mezelf beter te leren kennen daar verandering in gebracht.
boeken
ik hoop dat je hier wat aan hebt

(Y)