Geplaatst op 6-1-2007 om 20:58
Door emotie be?nvloede reakties
Om te beginnen: ik heb wel een idee bij slaap gebrek gevolgen, toen ik 15 was heb ik een halfjaar gewoond op een plek waar ik door omstandigheden gemiddeld 3 uur sliep per nacht.
Bad-Religion het is niet prettig als je de slaap die je nodig hebt niet kan krijgen.
Ik hoop dat er wat bruikbaars uit dat onderzoek komt.
Dreamer, weetje iets in jou teksten doet me ergens aan denken.
Bijvoorbeeld over autisme heb ik een soort machteloosheids gevoel, ik bedoel ik denk niet dat ik instaat ben te veranderen of ik wel of niet autisties ben.
En daarom vind ik het moeilijk om niet een onrechtvaardigheids gevoel te krijgen als mensen over autisme iets zeggen waar ik het niet mee eens ben.
..nou klinkt het in hoe je schrijft alsof je je ergens onrechtvaardig behandeld voel.
Ik denk trouwens dat Ryu doeld in de richtig van vpro gids briefen, vele van die brieven worden geschreven door jongeren die (iets erg vermoeden, maar tegelijkertijd nog nooit een boek hebben aan geraakt)
En ik denk dat zij bedoeld dat (wij forum genoten) dat beeld herkennen.
Ik lees dat ze ook zegt dat ze niet doeld op problemen waar je niet zomaar iets aan kan doen.
Bijvoorbeeld insomnia of autisme daar kan je hooguit mee beter leren omgaan.
Het blijft aan wezig.
Ik denk dat zij dus doeld op mensen die *citaat*(je ziet het als je het geloofd)
Geloven depresie te hebben of geloven dat zij geen kans op geluk in het leven hebben.
Terwijl het bij die mensen door state of mind komt en zo kan veranderen als ze een psychologie studie gaan doen.
misschien heb ik wel wat verduidelijking gebracht