Geplaatst op 11-12-2006 om 09:45
HAHA HAHA...
....
.....
lol....
...
ja.... siamezen hebben ZEKER iets mafs.... dat heb je goed gezien...
wij hebben twee siamezen (en nog wat andere katten) en we hebben ook zo af en toe een nestje....
de twee die wij hebben heten Nina en Elune (de tweede is de dochter van de eerste)... en Elune heeft toevallig nu een nestje....
de kittens waren afgelopen donderdag drie weken (dan mogen ze ander eten en gaan ze een beetje rond lopen).... maargoed....
ehm... ik kan nog heel lang doorgaan over die twee, maar je wilde leuke verhalen horen....
eigelijk zijn Nina en Elune best wel braaf met kerst... Nina is erg speels dus die vond her erg leuk toen we afgelopen weekend eens de kerstspullen tevoorschijn gingen halen om te zien wat we nog hadden...
ow... wij hebben bijna ieder haar een hele oude kerstengel bij ons op de vensterbank staan (dit jaar niet, want de ventserbank is er niet meer en m'n broer wilde 'm niet).... maar die is al oud en kraakt heel erg... ze heeft een kaars-lampje in haar hand en beweegt haar armpje en haar hoofd als je r aanzet.... en vorig jaar (of het jaar daarvoor ofzo) hadden we toevallig ook kittens met kerst en toen zaten die kleine poesjes een keer heeeeel schattig naar die engel te kijken... zo vannaf de bank.... lol.... zag er echt schattig uit....
ow.... ik heb nog een leuke foto op mijn pc staan (wel meerdere trouwens).... ik weet alleen niet hoe je die hier in moet voegen..... ik zal nog even kijken, maar ander moet je t maar even uitleggen, want het zijn echt hele leuke foto's

ehm... volgens mij heeft Nina wel een keer een slingel ofzo uit de boom gehaald... wonee... dat was een beetje of bloem of vlinder ofzo... die hing daar precies boven de leuning van de bank en die haalde ze er iedere keer uit..... maargoed... ik zal nog even nadenken over een goed kerst-verhaal... ik zei al dat ze erg braaf zijn als het op kerst aan komt....
maar ze zijn wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief.... allebei....