Geplaatst op 20-10-2006 om 23:42
de onderstaande link (ik hoop dat ie het doet) gaat naar de site van de Trouw, en hun 'actie' om een ideaal werkelijkheid te laten worden. Nou heeft de 'vereniging' Terechtbezorgde Ouders daar ook een ideaal staan (daar gaat de link naartoe en deze staat momenteel op de tweede plek in de top tien) dat, hoe kan het ook anders, over hoogbegaaftheid in het onderwijs gaat.
Ik weet niet hoe lang deze 'actie' nog duurt, maar als jullie allemaal stemmen worden 'we' iig een goede tweede ... dit ideaal gaat iig over het geluk en het mentale welzijn van meer nederlanders/mensen dan het ideaal wat momenteel op de eerste plek staat.
En hier de link:
http://idealen.headline-interactive.nl/home/index.php?a=YTo0OntpOjE0O2E6MTp7czo0OiJwYWdlIjtOO31pOjE3O2E6MTp7czo0OiJwYWdlIjtOO31pOjY7YToxOntzOjQ6InBhZ2UiO2k6LTE7fXM6MjoiNmkiO2E6Mjp7czo0OiJwYWdlIjtzOjM6IjI0MyI7czo1OiJmb2N1cyI7czozOiIyNDMiO319
ow, Terechtbezorge Ouders is er trouwens voor ouders van (jonge) hoogbegaafde kinderen. De oprichtster is erg actief bezig en natuurlijk vooral op het gebied van aanpassingen in het onderwijs.
Ze hebben ook een website; gewoon [url]www.terechtbezorgdeouders.nl[/url]
ps. misschien dat als jullie de idealen lezen dat jullie liever op iets anders willen stemmen.... oude afrikanen, ongeneesbare ziektes of ander 'utopia'-ideeen ... maar dan wil ik graag nog wel een dingetje kwijt: Denk ook eens aan jezelf.... waarom hebben de toekomste hoogbegaafden het niet verdient om wel voldoende uitdaging te krijgen, zodat ze in een mentaal veilige omgeving kunnen opgroeien... We owe it to them, because we know!