Geplaatst op 30-1-2004 om 21:56
maar eerst wil ik nog even zeggen dat het ook helemaal niet de bedoeling is dat het een wedstrijd is, gewoon voor de lol dus, mij maakt het niet uit of ik stomst ben of niet, ik vind het best wel eens fijn om over je flaters te denken en er mee te lachen en zelf te beslissen hoe erg je ze overdrijft(is bij mij helemaal niet nodig, want als ik overdrijf is het helemaal niet meer geloofwaardig) ik haat mijzelf normaal altijd als ik iets stoms doe. door dit duel ben ik niet eens kwaad op mijzelf voor de flaters van vandaag.
zie het gewoon as zever om te zeveren.
mijn flaters:
- t eerste uur had ik wiskunde, (ik had wel het juiste boek mee) en Wauters(mijn leerkracht dus) vraagt zo iets da we in ons boek moeste nagekeke hebbe en niemand had da gedaan. ik ook nie, mar ik wist mss wel het antwoord, mar ik was da langs geen kante zeker. dus ik zwijg, dan geeft ze na een tijdje wel antwoord op haar eige vraag, maar neen, wan nu af krijgen we onverwacht overhoringen en moeten we dus elke dag wiskunde leren. en dus in de speeltijd vraag ik aan die van mijn klas, want ja da was het gespreksonderwerp. van zou da kunne da da da is, en die zo, ja natuurlijk, waarom ebt ge da ni gezegd. die waren een beetje kwaad
- tijdens Lichamelijke opvoeding heb ik een basketbal op iemand zijn hoofd gegooid (per ongeluk) en nog net op 5 milimeter van de muur kunnen stoppen tijdens een tegenaanval.
- op de bus terug naar huis zat ik dus en ik ging een plaats bijhouden voor een vriendin. een vrouw van in de veertig, toch nog nie oud, of wel? wil naast mij komen zitte. ik zeg da mijn vriendin de olgende halte opstapt. maar op da moment krijg ik een sms. da ze dienen bus niemeer kan halen. dus ik tegen die mevrouw, van ja mijn vriendin heeft haar bus gemist, ge moogt hier komen zitten. en die zo voor heel den bus, t moet al ni meer, de jeugd van tegewoordig en nen hele zever, voor heel den bus. ik zat daar. als die afstapt zie ik iemand van mijn klas daar naast komen stappen. blijkt dat dat zijn moeder was.
dat was het ongeveer. ik kom aan minder dan jou lord. maar ja, ik zal wel zien