Geplaatst op 18-2-2006 om 09:55
Hallo allemaal! Dit onderwerp gaat over Dromen, en het lijkt mij leuk als mensen die dit lezen, allemaal een droom op de site zetten. Het hoeft geen echte droom te zijn van wat er is gebeurd, maar je droomt bijvoorbeeld van dat HIJ-ZIJ jou ten huwelijk vraagt, en jullie samen op vakantie gaan. Dat lijkt mij wel leuk, na het Verveel, verveel- Onderwerp! Heel veel dromen zijn spannend en eng, maar je hebt ook dromen die juist heel saai zijn. Wat is jouw lievelingsdroom? heb je wel eens een voorspellende droom gehad? Wat wil je juist dromen? en moet die droom voorspellend worden? Ik heb ook een droom. Mij lijkt het heerlijk om lekker, met al mijn echte vriendinnen die mij NIET laten vallen op een tropisch eiland te zijn, lekker op het strand liggen, maar dan ook echt met alleen mijn vriendinnen, en niet met ouders, broers, zussen, ed. Dan zou het verder mijn droom zijn, als er allemaal leuke jongens op me af kwamen, ze vroegen allemaal:: ga je vanavond met me mee naar de beach party? Ik koos de leukste uit, de rest mochen mijn friends uitvechten. en je raad het dan eigenlijk al: 's avonds kregen al mijn vriendinnen, en ik, verkering, met die Ene Leuke Jongen!
Best leuke droom, toch? misschien een beetje gewoontjes, maar heel veel mensen hebben deze droom, en ik heb er ook nog zoveel meer! Dus nu zou ik zeggen: Klik, schrijf, klik, en, je droom staat op internet. Ik hoop dat veel mensen zullen reageren op dit onderwerp. Dat is ook weer een droom. wordt vervolgd..