Geplaatst op 7-4-2004 om 22:51
Ik ben dus Bad-Religion
Ben in 1984 geboren dus als je mn leeftijd nog steeds wil weten... LEER REKENEN

Studeer nu Biologie en medisch laboratorium onderzoek maar of ik daar lang mee door ga is de vraag
Simpelweg te veel dingen die ik verder ook nog interessant vind
Woon thuis in het altijd *ahum* zonnige Eindhoven
Ik schrijf Punk-Rock *voor de genen die t niet kennen bezoek http://www.badreligion.com dan eens ofzo
Verder ben ik gek van marshall arts *judo, gen-jutsu, nin-jutsu, tai-jutsu en kenjitsu (hier ga ik aan beginnen, de oud oosterse zwaardvechtkunst zeg maar)*
Verder leer ik vrijwillig Japans
Ben een perfectionist met hoofdletter P iets voer ik tot in perfectie uit of ik laat t zitten, geen grijze tussenvorm met veel dingen
Ik denk 24/7/365 na niet omdat ik t leuk vind of iets maar door een afwijking in mn hersentjes, dus unlike you I haven't got a choice
Mn muzieksmaak is Punk rock metal gothic en klassiek, ook de commerciele dingen, ligt puur aan t nummer
Punk tot op het bot dus, voor degenen die niet weten wat punk werkelijk in houd zoek essay "A punk manifesto" van Greg Graffin op bovenstaande site maar eens op.
Verder is 1 ding dat iedereen so far die t meegemaakt heeft zegt: Met Patrick zijn geen spelletjes te doen
Heb als 1 van de weinigen een maximaal ruimtelijk inzicht, voor degenen die t willen testen ga je gang maar dan mag ik achteraf I told you so roepen

Grootste schame etc doe ik niet aan want ik zou een volstrekte idioot zijn om dat op internet te zetten
Dat was t wel, Mzzl