Geplaatst op 7-12-2005 om 17:56
hoii een beetje later dan snel, maar goed..
Mijn plan is om life sience & technology (LST) te gaan studeren in Delft en Leiden. Dat gaat kortgezegd over 'alles wat zich in een cel afspeelt'... Tijdens de bachelor ga je om het half jaar naar Delft/Leiden. Wat ik bedoel is dat je het eerste half jaar in Leiden studeert, dan een half jaar in Delft, dan weer een half jaar in Leiden, etc.. Daarom zou een OV-jaarkaart wel ?rg handig zijn

..
Gelukkig wordt er (thuis) niet zo veel nadruk gelegd op mijn 'intelligentie' enzo. Ik word in ieder geval niet gepusht om te gaan studeren, in tegendeel zelfs een beetje. Mijn moeder staat namelijk niet te springen dat ik op mijn 16e wil gaan studeren, daarom zoekt ze 'tussenoplossingen', zoals 2 jaar een opleiding doen die dichter bij huis is, maar dat soort 'oplossingen' vind ik meestal zonde van het geld/tijd.
Ik geloof wel dat het op kamers gaan nog een beetje tricky is, maar ik zou het zo jammer vinden om het sociale deel te missen van het studeren, omdat ik toch niet erg gemakkelijk contacten leg. Ik weet niet of ik het zelfstandig zijn goed aan zal kunnen, maar met mensen omgaan die 2,3 jaar ouder zijn heb ik geen problemen mee.. Dat doe ik nu namelijk ook altijd.
Kortom.. ik ben er nog niet aan uit
O.. dit is trouwens een site over LST, mocht je willen weten wat het is: http://www.lst.tudelft.nl/BSc-scholier/default.html