Geplaatst op 15-7-2005 om 11:53
Vanmorgen las ik in de krant dat de Nederlandse economie het slechts is van alle EG landen en omstreken.
Als ik dan terugdenk over hetgeen Balkenende steeds beweert.Het komt wel goed mensen,eerst even wat inleveren en daarna gaan we weer profiteren. Die uitgestreken gizichtsuitdrukking ,vol met arrogantie ,die hij daarbij steeds opzet deed mij steeds een naar gevoelin mijn maag geven.Een soort voorgevoel van onrust.Nu komt dus uit dat dit kabinet er niets van maakt.Of ze zijn te stom of ze zijn te veel bezig met zichzelf te verrijken..
Het allerslechteste nieuws is dan nog dat men de slechte economie aan de pensioenen wijt. De mensen hebben daar hun leven lang voor betaald en nu krijgt deze groep weer de schuld. Er wordt nooit gepraat over het paarse kabinet,waarin het voor de wind ging zo leek het. Maar dit was een zeepbel.Er waren een paar managers en bestuursleden van grote bedrijven die alle winst opstreken en in eigen zak hebben gestoken. Dat geld zien we nooit meer terug,want het ligt al veilig in een kluis in Liechtenstein ,want er blijven altijd landen waar men op een geheime rekening geld kan storten ,ook al lijkt dit niet zo ,vanwege een zogenaamde maatregel van gezamenlijk overheden.
Allemaal heel er hypocriet dus en dat gaat maar door,met als gevolg dat Nederland nu de slechtste economie heeft in Europa.Zelfs Italie draait nog beter ondank de georganiseerde misdaad,die veel geld wegslokt.
Dit kabinet is de grootste ramp die Nederland sinds de tweede wereldoorlog is overkomen.
Wegsturen zonder wachtgeld vind ik.Bezem in de hand en vijf jaar straten schoonvegen.