Geplaatst op 23-1-2008 om 20:21
Ik heb de eerste aflevering gezien en het gaf mij inderdaad ook werkelijk maar een paar seconden stof tot nadenken....
En nee het is niet iets wat ik verder ga volgen....
En dan meer in de zin van mensen wat zijn we weer lekker ziek bezig. Is er geen ander vermaak op deze wereld ofzo?
Naar mijn mening een mode-uiting van de huidige jeugd, of misschien is het wel niet van de huidige jeugd. Onze ouders als hippies deden ook rare dingen die losgeslagen waren toch?
Ik vond het programma helaas een beetje te erg in de EO, geen seks voor het huwlijk, stijl.
Dan nu mijn algehele visie op seks en liefdesrelaties.
Ik heb zelf vier hele goeie vrienden die ik in echt alles durf te vertrouwen en drie van die vier zijn meiden. Die vier vriendschappen zijn zulke goede vriendschappen dat sommige mensen er gewoon jaloers op worden. Naar mijn mening is dat ook een vorm van liefde, maar dan wel een andere dan de vorm.
Als ik dus een relatie aan ga met iemand zal dat nog een beetje extra daar bovenop moeten hebben. Als iemand dus iets met mij beginnen wil moet zij dus wel heel erg veel in huis hebben en sowieso een tijdje om mij heen lopen.
Ik ben niet iemand die makkelijk geraakt is door alle supernormale prikkels van tegenwoordig, deze stoten mij zelfs af!
Zodoende dat het mij allemaal eigenlijk maar bar weinig interesseert totdat ik iemand gevonden heb die ik het echt waard vind.
Natuurlijk is er soms wel een bepaald verlangen of een nieuwsgierigheid naar.... maar die zijn vaak net zo snel weer verdwenen als dat deze op komen zetten....
Wat ik dan wel weer vrij opvallend vind van mezelf is dat ik vrij goed ben in het beledigen van mijn medestudenten op dit vlak. Soms lijkt het echt alsof zij niks anders in hun leven hebben dan seks, vulgaire grappen en weet ik veel wat nog meer....
Toch denk ik dat de manier waarop ik hier tegenover sta voort komt uit mijn talent om mezelf eindeloos te vermaken. Net zoals dat ook voor het uitgaan en de feestjes telt.
Op het moment dat er iemand komt die mij weet te waarderen en ik haar de andere kant op ook zal die interesse wel verschuiven. Dat zal ook de gene zijn die mij helemaal voor zichzelf heeft dan, maar tot die tijd blijf ik in mijn gevoelswereld een soort van Fort Knox waar je met geen enkele mogelijkheid in binnenkomt.
Tot zover mijn kijk op dit alles....