Geplaatst op 28-12-2005 om 17:50
@Coyote:
Feestdagen. Hmm. Ik denk dat je die niet zo algemeen kunt benoemen. Ik noem dagen feestdagen, als ze zo een gevoel bij mij van binnen geven. De datum maakt niet uit daarvoor. Dit jaar waren de kerstdagen toevallig wel feestdagen voor mij. En de wens "prettige feestdagen" is dus eigenlijk een hele mooie wens: jou wens ik ook veel feestdagen toe
@Jurian:
Retoriek ja. En zijn opmerkingen die anderen maken niet vooral nuttig als je er zelf over nadenkt? Het antwoorden op een opmerking van iemand anders is voor een ander helemaal niet noodzakelijk nuttig. Bij jezelf te rade gaan wel, altijd.
@DrieNulZeven:
Het grappige is, dat ik nu het hele nieuwe zorgstelsel snap en de polissen van VGZ ook voor een heel deel uit mn hoofd begin te kennen (onnodige informatie sla ik op mysterieuze wijze altijd verrassend snel op), maar dta de emails die ik dadelijk moet schrijven als werk, gewoon bijna allemaal voorgeprogrammeerd zijn.
@Iedereen:
Vandaag was een goede dag. Die mensen daar zijn wel interessant. Komen van die uitspraken uit die ik zelf nooit had kunnen bedenken. Ook interessant hoe ze reageren op een tegenovergestelde opmerking van mijn kant. Zei eentje in de pauze "sjonge, wel een moeilijk programma zeg", en dan antwoord ik: "ja, inderdaad HAHAHA". Een half uur later hoor ik haar klagen tegen iemand anders dat het best wel traag gaat en de moeilijkheid ook wel te wensen over laat (in andere bewoordingen). Terwijl uit heel haar houding blijkt dat ze het best wel moeilijk vind. Dat vind ik nu interessante observeringen.
Overigens sowieso een interessante situatie: zet zeven mensen tussen 19 en 24 bijelkaar voor 1 hele week, in 1 ruimte, tussen 9:00 en 17:00, samen lunchen, alles samen.
Dus: morgen weer een dag