Geplaatst op 29-4-2005 om 09:57
allereerst voor de mensen die Wold of Warcraft spelen; Nee, daar heb ik t niet over
Ik heb het over de mensheid en hun honer-system (is een stuk minder honorable dan dat in WOW). Eens kijken, een goed voorbeeld... oeh, ik heb er twee!!!
1. Natuurbeschermings-dingen; eerst vervuilden alle mensen heel de wereld, bossen kappen, afvalstoffen, je weet het wel... nu gaan allemaal mensen organisaties oprichten om de natuur te beschremen... en kijk eens... A Hero Is Born!!!
2. Oorlog vs. Vrede; nu met bevrijdingsdag voor de deur komen er weer die reclame op de tv van die fakkel met rood en blauw enzo (waar ze btw veel te veel verf voor gebruiken, zal niet goed drogen)... ehm.... owja... dan zeggen ze LETTERLIJK!!! "vrijheid (of vrede, weet ik niet zeker

lol) is mensenwerk" en daar heb je je helden weer...
My point is... verzin iets total achtelijks (of moet ik menselijk zeggen?) zoals bijvoorbeeld oorlog... wacht een paar jaar totdat iedereen vergeten is dat dat door mensen is verzonnen en verzin dan gewoon het tegenovergestelde, vrede, en de bent de held van de dag!
sorry hoor, maar hoe langer ik leef, hoe belachelijker alles lijkt te worden

neem nou de vent die zijn vrouw, kinderen en daarna zichzelf doodschoot (lol, zou wel leuk zijn als ie t in een andere volorde had gedaan

)... Ik had gehoord dat ze zouden vertellen waarom ie dat had gedaan.. natuurlijk was ik erg benieuwd en vroeg mijn moeder een paar dagen later of ze t al verteld hadden... NIET DUS, en de gaan t nooit vertellen ook... Ik bedoel, wat heb je aan een stel moorden als je het motief van de dader niet weet... dan kan je er toch helemaal gen oordeel over vellen...
maar dit gaat niet meer over het 'honor-system" dus laat ik maar weer eens ophouden.
Ik hoor iig graag jullie mening hierover, misschien zie ik iets over het hoofd (als zou ik niet weten wat!)
Enlighten me...