Geplaatst op 2-12-2003 om 09:56
ik ga me hier onthouden de komende dagen. Ik ben namelijk ziek(geweest), en men examens komen eraan. iedereen heeft opvoorhand gestudeerd, en ik was van plan om voorbij weekend mijn boeken eens serieus open te doen. toen werd ik(op vrijdag) ziek. Aangezien ik een soort extra niveau heb, hadden we die dag een examen. Dat heb prima verknalt. In de voormiddag hadden we 4 uur studie. de eerste 2 uur zat ik gewoon te ijlen. Tussen de eerste pauze, heb ik maar een perdolan geslikt, toen ging het beter, heb zo wat gestudeerd tot de middag(zo half en half he), Bij het examen echter, was de medicatie weer uitgewerkt. prima toch

! Ik heb het volledige examen gemaakt, ben achteraf met de manne op caf? geweest, en ben dan naar huis gegaan

. Onderweg naar huis kreeg ik neigingen om flauw te vallen, maar sukkelde toch op eigen krachten thuis(ik loop altijd 2km te voet he). Thuis bleek ik 39.2? te hebben. Moet al de hele dag zo geweest zijn, want ik voelde me niet slechter dan ervoor. De volgende dag 39.7 bij het opstaan, en de hele dag 39+, zondag 39.5 bij het opstaan, maar in de avond plots gedaald naar 38.3. maandag constant 37.7(zeer lichte koorts dus) en dnsdag is nu, denk niet dat ik nog koorts heb, maar ben zo moe als wat. Men vader zegt dat men vermoeidheid 6 weken kan aanslepen als ik niet voldoende rust. Zodoende zit het er nog in dat ik morgen nog thuis ben. Volgende week heb ik examens. Ik ben nog niet instaat om een boek te lezen, laat staan wiskunde studeren.
Stel dat ik morgen naar school ga, dan moet ik een groot werk van godsdienst, een technische tekening, een groepswerk van aardrijkskunde, een groepswerk van frans, een controletoets van nederlands(grote toets) en een controletoets van elektriciteit hebben voorbereid. Die taken moet ik allemaal binnenleveren. Ze denken precies allemaal dat je kan werken wanneer je ziek bent. Dat je gewoon thuis zit. DE TELETUBIES waren te moeilijk

! Wens me succes, ik ga eraan beginnen

!