Geplaatst op 9-11-2003 om 23:08
ik heb mijn chatlogs van msn eens nagekeken, en ook de berichten die ik hier gepost heb. MAN, ik ben DOM

!
Ik zit duizend berichten te posten voor iemand kan antwoorden

,en hetgeen ik zeg slaat allemaal nergens op

.
ga me meer bezig houden met andere dinges vanaf nu

. Ga niet langer de onnozelaar uithangen, en ik ga eens meer eten. Ik ben akelig mager geworden. weeg nog slechts 52 kg terwijl ik toch 176cm lang ben.
Eigenlijk zouden ze me in het ziekenhuis moeten opnemen. Zo mager kan dodelijk zijn naar t schijnt.
Ben ook een zware computerfreak. doe nooit iets anders dan op die computer tokkelen.
Ben soms ook emotioneel gevaarlijk. Regelmatig crash ik volledig. Op zo'n moment kan je best niet in mijn buurt zijn.
Nooit praat ik normaal met mensen. Ik zit zo zwaar te zeveren. niemand krijgt de kans om zelf iets te zeggen. Ik kan geen seconde van stilte verdragen. Als die valt, dan begin ik onmiddelijk weer over iets anders. Als mensen me dan een opmerking geven, dan ontplof ik onmiddelijk.
Vriendelijk ben ik ook al niet.
Waaraan ik dit merk:
altijd al is het zo dat niemand ooit uit eigen beweging contact met me opneemt. Elk initiatief komt van mij, en mij alleen. Gewoonlijk worden ideetjes dan nog geweigerd. Ben echt niet geliefd dus.
die keer dat ik werkelijk volledig aan de grond zat, heeft iedereen zijn rug naar mij gekeerd. Zelfs jaren later, vragen ze nog niet aan hoe het gaat ofzo. niemand zit met me in.
Ik zit natuurlijk ook niet met een ander in. Hier zit ik dan weer. helemaal alleen. het enige wat ik vandaag echt heb gezegd was tegen mijn moeder. Zij reed, en ik las de kaart. Toen ze verkeerd reed heb ik haar enorm afgesnauwd. Heb haar de volgende uren constant gecommandeerd in het verkeer. Als ze 5 meter op haar voorligger inreed zei ik dat ze haar gas moest lossen, en omgekeerd ook. Mijn moeder heeft werkelijk alles voor me gedaan. En dit is mijn dank:
ik ben een loser die gewoon wat zit te internetten, geen vrienden heeft, geen goeie punten haalt op school, altijd maar alles kwijtspeelt, enkel goedemorgen en goedenavond zegt tegen zijn ouders, brieven thuis krijgt van storend gedrag, en leerkrachten over de vloer brengt die opnieuw komen zeggen dat ik meer kan.
Ik begrijp volkomen waarom mijn ouders hun plannen voor 3 kinderen hebben aangepast toen ik wat ouder werd. Ben altijd zo hevig, en ongecontroleerd geweest. nu ben ik eerder rustig, en praat nooit nog normaal met iemand.
Ik ben een gevoelloze robot die puur economisch denkt. De mensen waar ik echt om geef, maak ik kapot.
Nooit ben ik een normale mens geweest. Op geen enkele manier. Men ouders hebben me zover gekregen dat ik 1 keer per maand naar een fuif ga. Ik HAAT het, maar toch doe ik het. Op die manier kan ik redelijk sociaal leven. Iedereen loopt maar te roepen dat ze nog nooit iemand tegenkwamen die ook maar op me leek. Zij maken ook fouten, das waar. Ze denken bijvoorbeeld dat ik het leuk vind om vergeleken te worden met allerlei personnages van films.
Ik leid een dubbel leven. binnenshuis, en bij echt goeie vrienden ben ik stil, maar als ik buiten kom ben ik zowat het lawaaierigst van al. niemand vindt me normaal, en mijn lief broertje maakt het probleem alleen maar groter door mijn 'vrienden' te vertelen dat ik thuis WEL normaal ben.
ik WIL niks meer fout zeggen of doen. Vanaf nu ga ik terug leven zoals ik 3 jaar geleden was. stil, in een hoekje kijken hoe een groep zich amuseerd. Ik neem niet meer deel aan de maatschappij. Laat anderen maar klagen dat ze geen respons krijgen als ze iets tegen me zeggen. IK verkoop alleen domme praat, en het kost me meer moeite om mensen zo te ergeren dan anders.
Ik ga terug in de boeken duiken. las vroeger 6 boeken per maand.
Vroeger hebben mensen wel contact met me gezocht, maar ik kon het niet aan. Ik was altijd zo stil, en afstandelijk geweest. al 8 jaar. Nu plots kwamen ze me elke week halen om gewoon te praten. Ik kon het absoluut niet aan. Ben uitgevlogen, heb dingen gezegd die ik helemaal niet meende, maar nooit hebben die mensen nog met me gesproken.
heb dan maar is zo'n online iq test gemaakt. om te zien hoe dom ik nu eigenlijk was om zo te reageren. haalde 168 op de mensa test. ben dan maar naar jong hb gegaan, en zit nu hier.
Ik maak sindsdien geweldig veel lawaai, maar eigenlijk ben ik eerder angstaanjagend stil.
Ik wil absoluut niet meer zeveren, of spreken. Het zal weer een moeilijke stapzijn in de andere richting, maar dan kan ik weer rustig voortleven. laat mijn ouders maar zagen. Ik ben nu eenmaal niet gemaakt om met mensen om te gaan. wanneer er 5 mensen bij elkaar zijn, krijg ik al schik. Ik kan niet meer volgen. weet niet wie aan te kijken,...
laat mij maar zijn zoals ik ben: stil, en onvriendelijk