Geplaatst op 14-11-2003 om 21:20
heb eens nagedacht over mijn eigen trucs. Ik probeer die persoon te swagneren, en goed te doen. Probeer de zotste ideetjes om te zetten in praktijk, en kom bijgevolg enorm stuntelig over. Ik begin zwaar te twijfelen aan mezelf, en aan de andere partij, en word vreselijk opvliegend. Ben ook niet het type om gewoon te tonen wat ik voel, hou eerder het gezicht strak, en laat uit gedragingen, en bepaalde woordspelingen blijken dat er iets gaande is. Gewoonlijk wordt dit niet duidelijk aan de andere kant, en ben ik gewoon teleurgesteld. Als het me gevraagd wordt, zeg ik het echter wel rechtuit, en zonder veel aarzelen.
hmm, wat doe ik nog allemaal anders. Ik nodig haar eens uit voor de leut(wat redelijk zeldzaam is bij meisjes). Gaan klimmen, squashen, wandelen in t stad,... Cinmea vind ik dom(heb ik trouwens overlaatst nog met iemand gedaan, maar had mssn liever iets actievers gedaan, smaken verschillen he). Dit wil dus niet zeggen dat ik meer zoek als ik met iemand wegga

.
Ik praat al graag met mensen, maar die bepaalde persoon speek ik nog veel liever dan al de rest. Als die persoon in de buurt is, gaat al mijn aandacht naar haar(normaal toch).
Word vaak betrapt op ouderwetse charmes op feestjes, en dat vinden sommigen wel leuk. helaas altijd de verkeerden!
dit is het zowat, ik ga niet zo diep. Het grootste deel is improvisatie!