Geplaatst op 2-2-2005 om 23:33
@ Denise ik moet toegeven dat jou theorie over het zesde zintuig wel degelijk waar is want mijn beste vrienden zijn ook HB of bijna HB zeg maar. Dus die theorie klopt wel.
Maar ik bereid die theorie nog een klein stukje verder uit met het verhaal dat niet HBers een Hber die zichzelf verstopt niet doorzien totdat het hun onder de neus word gedrukt. want ja zo had ik laatst iets dat ik een paar vriendinnen van me op een subtiele manier vertelde dat ik HB was en de reactie was Wat??? jij HB??? waarom zit jij dan niet bij ons op het VWO. naja het typische onderpresteer verhaal heb je daar en ik had geen zin in werken en een universitaire studie zit er voor mij niet in in de techniek

en bovendien kan je na de HBO als je wilt altijd nog naar de uiversiteit maar of dat ooit gebeurd...... maar afijn zij hadden het dus niet van mij verwacht en zij zijn toch echt niet dom hoor.
Wat ik ook denk dat het vooral is is dat de verschillen best subtiel kunnen zijn want ja ik kleed me wel anders zoals nooit merken enzo maar toch wel redelijk normaal (spijkerbroek enz) het enige dat afwijkt is dat ik een vest aan heb ipv een trui maarja iemand kan er gewoon anders uit zien. en mijn cijfers vallen ook netjes in de midden mode met een 7,3 gemiddeld op mijn rapport. dus niets vreemds eigelijk. Wat wel zo is is dat ik best lang als appart ben gezien door de klas en nog steeds word maar niet als HB meer als van daar heb je die gast weer die gewoon een beetje raar is. dus zolang je mensen eigelijk niet subtiel of gewoon rechtstreeks laat weten valt het kwartje niet als je het een beetje handig aanpakt.
Enne of ik iemand ga vertellen dat hij of zij hb is. nee niet echt tenzij het echt aan mij word gevraagd om een mening te geven maar anders hou ik gewoon mijn mond en denk ik dat soort dingen alleen maar want je weet nooit wat het verder voor gevolgen kan hebben op iemand in positieve en negatieve zin en ik heb vooral ervaringen met de negatieve zin want de positive laat zich pas een paar maanden zien ende neagtieve zich eigelijk al mijn hele leven
P.S. Ik denk dat een HBer mij wel uit de massa zal vissen als het om HB of niet gaan en hij/zij weet dat er een HBer tussen zit en fleace truien zijn kennelijk ook een trekje van HB

want ik wil ook nog weleens zo'n ding aan doen. leker warm

maar als ik weet dat ik ergens heen moet laat ik het maar omdat ik gewoon merk dat het beter gaat als ik nadenk over hoe ik voor de dag kom en in vergelijking met de ellende die ik heb gehad is dat maar een kleine last