Geplaatst op 10-3-2004 om 18:34
Luister Philip ik heb in mn kop wapens zitten waar de meesten ook niet over durven te dromen, dingen die berusten op quantummechanica en uniciteitsplitsingen, soort van antimaterie wapen, maakt mij dat evil of simpelweg iemand die de grenzen van zn kunnen op zoekt? Je kan einstein gaan zitten afzeiken op al die dingen t feit is dat ie niet de klootzak is die t in zn harsens haalde t te gebruiken, de uitvinder van de pianosnaar is dan ook evil weet je hoeveel mensen daar al mee vermoord zijn, get a fucking grip, en zie t in t perspectief dat je t in moet zien. Niet schoppen om t schoppen. En of 90% niet hoogbegaafd is dat interesseert me geen zak, intelligent begaafd komt ook in de buurt, zie mijn statement hoog hoogbegaafd en laaghoogbegaafd, hoog hoog begaafden vallen echt op, laag hoogbegaafden die passen bij de intelligent begaafden die vallen niet echt op, ook daar zou ik geen oordeel over durven vellen. Je zegt dat anderen trots zijn op zelfoverschatting, jouw oordeel stelt jou moreel boven de rest zoals je m daar neer zet, dat vind ik een afkeuringswaardig iets, wie overschat zichzelf dan in deze, laat dat superioriteitscomplex in dat geval ff varen, t siert je niet, heb betere dingen van jouw hand de revu zien passeren, hervat dat niveau graag, dan kan ik weer sympathieke commentaren geven

.
Lord doe je werk goed, einstein was niet de enige, ken je de duitse onderzoekers die er mee bezig waren? Geloof me ook zonder Einstein zou die bom er gekomen zijn. Deze kortzichtigheid had ik niet van je verwacht