Geplaatst op 26-6-2006 om 17:02
Ik vind meerdere dingen leuk, hangt ook van mijn mood af. Grof ingedeeld (maar ik vind meer leuk

):
Rock, niet al te heavy (geen harde metal/ van die grunters), beetje meer Red Hot Chilli Peppers, Lenny Kravitz, Dire Straits. Metallica en Rage against the Machine vind ik ook goed. Ook Limp Bizkit, Anouk, Santana, Gorillaz.
Dance, The Prodigy en the Chemical Brothers, beide hebben echt meesterlijke nummers gemaakt. Moby vind ik ook goed, kan je wel tot deze klasse rekenen. Btje Fat Boy Slim ook. En Ferry Corsten.
Rap, Eminem, 50 Cent, Outlandish. Btw in Eminems 'Sing for the moment' zit de mooiste gitaarsolo die ik heb gehoord van de gitarist van Aerosmith, Joe Perry. Na 1000 keer luisteren krijg ik er nog geen genoeg van.
Jazz, om te relaxen, alleen 'moderne' jazz, niet met trompetten, bijvoorbeeld Norah Jones, Katie Melua. Ook Latin-Jazz (weet niet of mensen dat kennen? zeer relaxte muziek. Volgens mij maakt Antonio Carlos Jobim zulke stijl muziek, maar weet het niet zeker)
'Gevoelig' , op het juiste moment: In deze categorie is het moeilijker om artiesten aan te wijzen, ik noem een paar nummers: "Mad World" van Gary Jules, "Try" van Nelly Furtado, Got 2 be more to life (of zoiets) van Stacie Orrico, 'Can you feel the love tonight' van Elton John.