Geplaatst op 29-4-2005 om 09:41
Quote van Dreamer:
ik zeg maar niets meer..
He, dat heb ik ook heel vaak... dan weet ik zelf niet eens meer waar ik t over heb
Maar over de stelling gesproken...
Volgens mij heb ik die vent maar een keer gezien, op het nieuws toen ze vertelden dat ie vremoord was

Het was een akelige vent, puur akelig, en hij heeft niet eens iets gezegt!!!
Ik zeg niet dat hij vermoord had moeten worden (ik wist niet eens dat ie leefde

), maar ik denk wel dat mensen t steeds vaker uitlokken...
Kijk nou naar die tsunami (en naar flevoland als jullie tijd hebben om in je eigen land te blijven... k, weet niet wat dat ermee te maken heeft...)... ehm... wat wilde ik daar nu over zeggen... iets over dat ze daar wonen... water... natuur... enz... *maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes* ... ban niet zo goed in dingen uitleggen
Maar nu is me wel iets anders tebinnen geschoten
Nieuw onderwerp: het nieuwe honor-system!
ow... en hebben jullie misschien dat programma gezien (weet niet meer hoe t heet) t was al een tijd geleden iets met milieu en energie verbruik enzo... Bekende nederlanders zaten daar in de 'studio' en moesten een hele rits vragen beantwoorden die je thuis ook kon beantwoorden en de antwoorden insturen en dan zal je ook wel een uitslag gekregen hebben... Maar daar ging het niet om....
Gorgina Verbaan (als je t zo schrijft, heb t niet zo op bekende nederlanders) zei toen (ze hadden het over de tsunami) dat het eigelijk helemaal niet zo's ramp was dat al die mensen dood zijn... en weet ja wat de rest van die presentatrice deed... ze heb haar daar nog heel het programma over afgekat! DAT DOE JE TOCH NIET!!! zegt r eens een keer iemand iets intelligents krijg je DIT!
*open your eyes and smell te seeweed!*
ehm.. ok, dat was wel heel toepasselijk...
Ik denk dat ik maar weer eens stop, anders leest helemaal niemand dit