Geplaatst op 9-10-2003 om 21:05
moest ik deze week eens over nadenken, van de psychologe. er is een redeneringsfout in mijn gedachtengang op het moment dat ik blokkeer. volgens mij hangt het gewoon totaal niet logisch aan elkaar omdat ik de laatste tijd vrij slecht ben in redeneren. de redenering is, voor zo ver ik gedachten op papier krijg en dat het waarschijnlijk op niets trekt. ik ga het waarschijnlijk niet kunnen, maar dat mag ik niet denken. het is stom om dat te denken, ik ben stom. opnieuw. ik probeer het in te vullen, ik weet het niet zeker, twijfel twijfel twijfel, waarom schrijf ik het nu niet gewoon op, ben ik zo stom om aan alles te twijfelen, zal ik ook wel stom genoeg zijn om het compleet verkeerd te hebben. en nog vanalles, en veel ingewikkelder dan dat ook nog, maar dat kan ik niet op schrijven. zolang het in mijn hoofd blijft is het er, vanaf ik het eruit probeer te halen lijken gedachten nergens meer op.
waarom wil ik dit bericht aan jullie medelen, en jullie ermee lastig vallen, ik weet het niet, ik denk bij mezelf dat het stom is om het te doen. maar misschien klik ik straks toch niet op wissen. gewoon omdat ik niet weet wat ik moet zijn als ik niet stom stom stom ben, ik ken geen andere manier van zijn dan dat. oh ja, soms voel ik mij ook normaal. zoals vorige week vrijdag van 8 uur s avonds tot zaterdag 2 uur s middags.
genoeg gezeverd