Geplaatst op 16-9-2004 om 21:10
ik schrok er zelf wel ff van toen ik google via mijn gewone naam ging zoeken. Maar goed, tis inderdaad wel zo dat je zo bent. Toch ben ik ergens ook wel bang voor reacties... Jij? Hoogbegaafd? schei uit..en dat soort dingen... of bij mensen bij wie ik gewoon mezelf ben...en bij wie je dan zou zeggen dat je hb bent..ik weet het niet.. De naam hoogbegaafdheid..daar ligt het gewoon aan. Als iemand dat hoort denktie gelijk aan superprestaties en megacijfers....en dan vind diegene jou weer arrogant enzo. Daar ben ik gewoon bang voor. In de 1e en 2e klas wist men het gewoon in het algemeen, maar toen was ik ook met een heel groepje mensen zeg maar. Toen ben ik naar een andere schoolgegaan waar ze natuurlijk niks van mijn hb zagen omdat ik onderpresteerder. Achteraf heeft mijn moeder toen met het afdelingshoofd gesproken...nou die zei dat ze er alles aan deden.(jaja

)..en toen ben ik weer naar een andere school gaan. Ik heb vorig jaar vriendinnen van mij er mee geconfontreerd, die hebben eerst echt heel erg gereageerd, de ene vond dat ik niet zo was, en de andere maakte het op zich niet zoveel uit, maar plaagde me er wel een beetje mee...(maar plagen is ok

) al die heftige reacties wil ik gewoon niet meer, vandaar dat ik bang ben. Ik hecht daar denk ik teveel waarde aan. Ja, ok, zo ben je, maar ik wil geen stempel ik wil gewoon echt mijzelf zijn.
Overigens denk ik echt niet dat mensen naar mijn naam via google zullen zoeken, dus veel kans is er niet...gelukkig