Geplaatst op 19-8-2004 om 19:32
als ik echt niks te doen heb qua uitvoerende activiteit ga ik dingen bedenken of fantaseren.
als ik iets bedenk bedenk ik meestal a) een evil doch amusant plan bijv. hoe op netwerk-server bieb te komen of een pinguin ontvreemden uit dierentuin (nee naturlijk deed ik dat toch maar niet) b) een oplossing voor iets praktisch, zovan hoe maak je van een taal een programmeertaal, en zou je een eenvoudig animerend schilderij kunnen maken (dmv kleine platte lampjes etc.)
maar als ik dan in mn gedachten op een moeilijkheid stuit dan kap ik er vaak mee en begin aan t volgende.
fantaseren over enentuele toekomstige zwaar positieve gebeurtenissen doe ik vaker, omdat het makkelijker is.
dit allebei doe ik ook heel vaak onderwijl sociaal contact, en als ik eigenlijk zou behoren te slapen.
ik moet iets anders (logisch of intensief) doen om dit niet te doen... zal wel teveel van 1 bepaald iets zijn in de hersens. ik ben niet schizofreen oid.

maar hierdoor gedraag ik me volgens mij raarder. maar ik weet het niet, misschien ook wel niet.
iig

.. dat doe ik dus als ik me verveel.
maar uiteindelijk leidt veel toepassing hiervan slechts tot meer verveling aangezien iets irl ondernemen op deze manier niet echt meer nodig is, en als je nix doet, gebeurt er ook niks.