Geplaatst op 19-7-2004 om 18:07
Op veler verzoek zal ik dan toch maar eens reageren
Dacht dat mijn stilte min of meer voor zichzelf sprak maar goed.
Ik weet nog niet echt wat ik wil, ben alles en iedereen sowieso ff flink zat, okay ik zit alles behalve goed in mn vel, maar nog daarvoor was ik al aan het nadenken over het wel of niet blijven hier. Voel me niet meer op mn plek, en weet niet goed wat ik er verder mee moet. Het forum mist mij helemaal niet, om even op de opmerking van Demos terug te komen, voor mij is al een uitstekende substituut hier op t forum, Riotonthehighway brengt zeer mooie argumenten etc in. Waar goed op gereageerd kan worden, wil haar niet een substituut noemen eigenlijk omdat ik haar daarmee te kort doe, maar t idee is duidelijk, er zijn mensen die even goed een conversatie aan kunnen gaan op t forum, t forum heeft mij niet nodig. T forum mist misschien iets aan mij maar t heeft voldoende andere invloeden die dat meer dan compenseren. En dat resultaat van de poll is voorspelbaar, tis een vraag die roept om een dergelijk antwoord, om sociale overwegingen of whatever. Tis niet echt iets wat concreet wat aan geeft wat mij betreft, De meesten die hier gepost hebben kennen me niet eens, dus om nou te zeggen dat die stemmen een essentie tot betrekking van mijn persoon hebben, nee niet echt. Tis net als een digitale proteststem, t zegt niks tis onpersoonlijk, en makkelijk om te doen, een echte protestmars lopen heeft veel meer lading, tja dus om nou te zeggen dat ik onder de indruk ben van de stemmen, nee tis een verwacht gegeven. Ik hoop dat jullie hiermee tevreden zijn, misschien dat ik in de toekomst nog post, ik twijfel nog...