Geplaatst op 4-7-2004 om 20:23
Mijn vakantie:
Mijn vakantie begint woensdag, dan hoef ik alleen nog maar een keertje naar school om mijn eindrapport op te halen. Mmm, dat doe ik liever niet. Ben veel te bang voor mijn punt wiskunde. maar goed, dan ga ik dus lekker lezen, schrijven, bellen, msn-en, mijn familie lastig vallen met 'Ik verveel me zo. Jij moet zeggen wat ik meot gaan doen.' want dat vraag ik altijd, net zolang tot mijn moeder uit mijn vel springt en ik op mijn kamer moet gaan zitten om me daar te gaan zitten vervelen. Dan meot ik natuurlijk ook nog met mijn moeder mee wandelen en fietsen, dat is gezond en bovendien ook erg leuk en gezellig aldus mijn moeder. Ik begin nu vast met het maken van protestborden, want ik vind fietsen niks aan. Wandelen gaat nog wel, het bos is leuk, maar omdat ik zo bang ben voor honden, (het is echt verschrikkelijk) ga ik liever niet meer wandelen en al helemaal niet naar het bos en al helemaal niet als het prachtig weer is omdat iedereen (ook honden) dan gaan wandelen. verschrikkelijk, ik weet het.. Dan ga ik het zwembad ontlopen, want in het zwembad kom je echt werkelijk iedereen tegen end aar heb ik een hekel aan omdat alle personen die ik niet kan uitstaan iig naar het zwembad gaan en de hele dag in de zon gaan liggen bakken. O ja, ik hou ook al niet van zon, dus blijf ik liever binnen
In de eerste echte offici?le vakantieweek gaan mijn ouders de Nijmeegse vierdaagse lopen, dus blijf ik samen met mijn broer bij mijn oma die 500 meter vanaf Nijmegen woont. daar breng ik dus ??n week door. Dan nog ??n week thuis en dan op vakantie naar een boer in Zuid-Limburg, daar zijn we al twee jaar geweest. En twee jaar lang naar een andere camping, eindelijk heb ik mijn ouders weer zo ver gekregen dat we er weer heen gaan, yes yes yes. En...........ze hebben er geen honden! mooi zo. na drie weken, of twee en een half, gaan we weer naar huis en wordt de rest van de vakantie: nieuwe schoolboeken kaften en bekijken, tas wassen, kleren klaar leggen, vriendinnen bellen, schrijven, lezen, computeren, kamer opruimen, het verplichte fietsen en wandelen, tv kijken, nog meer lezen, biebboetes betalen (oeps), weer mijn kamer opruimen, nog meer schrijven en ga zo maar door. blablablabla. niet echt een heel interessante vakantie. Iemadn nog wel een leuke vakantie? (bhealve Limburg dan, dat is wel gaaf).
Groetjes Esther