Geplaatst op 19-2-2007 om 20:12
dat zijn wel goede tips Fox
IK was bij school weg toen ik 15 was.
Ik ben 5 keer school uit gefaald

Wat mij een goed idee lijkt is een hobbie waar ik talent voor heb zo ver mogelijk te ontwikkelen.
Waarom niet kijken hoe goed ik kan worden

Het is fijn om te zien dat je er goed in bent

En wie weet kun je ooit nog eens werk vinden waar je die kwaliteiten kan gebruiken.
Ik ga niet meer terug naar school, alle boeken die ik na school te pakken heb gekregen leerde mij per boek meer dan dat ik in al die tijd op school geleerd heb.
Wat ik ook belangrijk vind 4 tips waar ik een halfjaar lang over gedaan heb om te vinden.
1houd de wacht in je hoofd ..laat gerust wat negatiefe invloed binnen maar laat niet heel veel negatiefe invloed binnen!!! let daar op je word er zelf negatief van.
2 als je merkt dat je negatief word: ga aan een leuk liedje denken, aan een mooie herinnering, aan iets wat je wil berijken, je hobbie je talent.
zoiezo als je meer positiefe gedachte draaid per 24 uur word het makkelijker om positief te denken - en je fijn te voelen.
3waar verlang je naar, daar krijg je vast ook een goed gevoel bij (tenzij je denkt dat je het niet kan berijken)
maar als ik denk zet ik graag een ritme aan, muziek met een groeve geeft je het gevoel dat je in een groeve zit en daar word je blij van.
op dat moment kan je veel positiefer nadenken over je doel

4 leer je iets waardevols, leer het zo veel mogelijk anderen