Geplaatst op 15-6-2004 om 23:38
stel je dit voor
je bent inmiddels een oude man/vrouw (liefst man) en je hebt redelijk wat poen vergaard in je leven dus je besluit in frankrijk te gaan wonen, daar laat je een bescheiden edoch zeer mooi huisje voor je bouwen (je bent maar alleen) en woont daar nu in, je dag ziet er nu ongeveer zo uit:
negen uur, opstaan, pantoffels en badjas aan, naar de pastisserie, een krantje kopen en een kopje koffie drinken op het terras, daarna loop je terug en koop je wat broodjes voor het ontbijt (op zn elfendertigst dus..) eenmaal aangekomen (en alle buren gebonjourd te hebben) eet je rustig je ontbijtje op en drinkt nog een kopje koffie.
om elf uur lees je een beetje in een boek uit je boekenkastje in je hangmat en doe je een dutje, daarna ga je naar je wijnkelder en zoekt rustig een wijntje uit (een goede wijn uitzoeken mag best even duren, en bovendien is het leker koel in de kelder), je maakt de wijn open en laat hem even luchten terwijl je je aankleed en even een rondje loopt en van het uitzicht geniet.
thuisgekomen begin je met een wijntje.....blablablablablabla de rest kan je er wel bijverzinnen, maar dit dus ELKE dag

lijkt me fantastisch, ik kan niks beters verzinnnen

loop nu alweer weg te dromen

maar ik vroeg me dus af... hoe lijkt jullie dit leventje?