Geplaatst op 17-3-2004 om 23:01
Ik doe heel veel op gevoel af. Mijn impulsiviteit heeft me nog niet in echt grote problemen gebracht, maar dat zal vast ooit wel eens gebeuren. Als ik bv. even geen zin heb om een lesje mee te volgen, doe ik dat gewoon niet. Dan ga ik in het zonnetje luieren. Leve het superbrave schooltje waark inzit.. anders zatk al lang in de problemen, nu merken ze het amper. En alsk verliefd ben bv., dan krijgk plots zo'n bui van.. "het moet lukken, kan nie anders", en dan ga ik da doodleuk aan die persoon vertellen. Met pijnlijke gevolgjes natuurlijk

. (all?, niet altijd, maar toch..). En zo zijn er nog een boel voorbeeldjes.
Thuis moet ik m'n gevoelens wel een beetje opkroppen. Ik kan gewoon niet echt babbelen met m'n ouders. Ooit alsk diep in de put zat en kzei "sjblieft, laat me vanavond gewoon met rust, ik kan nu echt tegen niet veel", begonnen ze te roepen dat ze wel eens gingen leren waar ik me slecht voor mocht voelen... niet echt ideaal dus.

Ik hou dus mn hoofd, en bespreek het met mezelf op mn kamertje. is ook best gezellig soms, met een huilbuitje. Die kunnen zo opluchten.. ik denk datk gek word, moestk nie meer kunnen wenen. (btw, ik ben heel hard gelukkig, en amuseer me ziek in mn leven.. dit berichtje klinkt ietwat heel wat depressiever dan hoe ik ben. asjebegrijptwatikbedoel.)
Dat van.. de pijn voelen van iemand anders enzo.. da herkenk echt supergoed. Kheb nog een tijd gehad datk er niet tegenkon dat er iets viel of brak. al was het een vaas of een balpen... maar das nu gelukkig al heel wat verbeterd.