Geplaatst op 28-4-2004 om 14:36
oh, spijtig agnost. ik vond je net zo sympathiek. nu ben ik zelf ook niet altijd even happy hoor. ook ik heb op het randje gestaan van zelfmoord, maar k durfde gelukkig ook niet

. Als je de positieve dingen van het leven niet ziet, kan ik je alleen maar aanraden om ze te gaan zoeken... kijk eens rond, word lid van een clubje. ga de sport of andere activiteit doen die je al zo lang wilde doen, maar waar het nooit van kwam. spring eens in een zwart gat, en laat je verrassen door de pracht die je daar treft(heb ik ooit letterlijk gedaan, 8 meter diep en 3 meter breed, om dan in het water te landen, maar wel met een gids, die een maand later dood was). trek eens in de bergen ofzo. dat helpt mij wel in men gemoed.
en vooral...
kijk niet zo naar de negatieve kanten van het levenals je een paar slechte punten terugkrijgt, en daarbij nog een scheldwoordje, dan laat je aleens gemakkelijk het hoofdje hangen. stort je dan eens uit, hier ofzo(vandaar de naam afvalberg). dan krijg je niet het gevaar dat het later tegen je gebruikt wordt...
ik stort me graag uit tegen wildvreemden..