Over ieQu
Lees
Alles over hoogbegaafdheid
Ervaringen
Organisaties
Discussieer
Forum
Berichtencentrum
Ontmoet
Meetings
Activiteiten
Zelf iets organiseren
Leden
Momenteel online:
Jij
De eerstvolgende meeting:
Geen meetings binnenkort
Nu inloggen
Registreren
of
wachtwoord vergeten?
Forum
»
Compleet offtopic
» de euro
Jouw gegevens
Niet-leden uitnodigen per e-mail:
pinkduckie
Geplaatst op 8-10-2011 om 18:08
Compleet belachelijk maar ik kom er zelf niet uit :p
Kent er iemand de wetgeving rond de 2 euro munt? aangezien ik er zelf een heb (denk ik) maar die wel erg afwijkt van de gewone 2 euro zoals wij die kennen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
Kwadraatje
Geplaatst op 8-10-2011 om 20:27
Wat is die wetgeving van jou dan als ik vragen mag?
Jav
Geplaatst op 8-10-2011 om 20:37
In welke zin wijkt hij af? Heb je al gecontroleerd of het niet een euromunt van een ander EU-land is?
Je kunt beter een nachtje slapen over wat je van plan bent, dan wakker liggen over wat je gedaan hebt.
pinkduckie
Geplaatst op 8-10-2011 om 21:39
Om te beginnen heeft hij niet de laat ik het de gemeenschappelijke kant noemen. Voor zover ik weet staat er op elke 2 euro munt aan 1 kant een 2 met Europa erop. Dat heeft de mijne niet. Hij is een klein beetje kleiner dan mijn andere munten en aan de zijkant (de dunne kant bedoel ik dus) is wat daar ingekrast is zal ik maar zeggen anders. Eigenlijk is het enige wat mij doet vermoeden dat het om een twee euro munt gaat is omdat hij een zilveren rand en een gouden kern heeft
.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
Kwadraatje
Geplaatst op 9-10-2011 om 08:45
kan het geen vervalsing zijn?
pinkduckie
Geplaatst op 9-10-2011 om 15:35
ik heb wat gezocht op google en ik zou zeggen dat het een herdenkingsmunt ter waarde van 5 euro is maar ik heb geen idee van welk land hij komt nog. Een vervalsing zou het natuurlijk ook kunnen zijn.
Kwadraatje
Geplaatst op 27-10-2011 om 18:45
heb je al iets meer gevonden?
Heb je al een antwoord?
pinkduckie
Geplaatst op 28-10-2011 om 08:01
nope
ik ben wel nog altijd nieuwsgierig wat voor soort munt het is :p
Kwadraatje
Geplaatst op 31-10-2011 om 12:19
Zet eens een foto van het geldstuk op het forum.
pinkduckie
Geplaatst op 31-10-2011 om 12:32
ik zal eens kijken of me dat lukt
Kwadraatje
Geplaatst op 31-10-2011 om 13:46
ok dat is goed
ReneeB
Geplaatst op 4-12-2011 om 16:37
nu ben ik ook benieuwd, waar blijft dat plaatje?
maak je eigen
kleuterbed
ieQu.nl -
Contact
-
Disclaimer en privacy