Geplaatst op 28-8-2011 om 13:17
Wat bedoel je met geen geweldige lezer (helaas) ?
Als je niet veel leest maar wel meer wilt lezen, lees dan meer hé, of versta ik je verkeerd?
Ik las vroeger ook weinig omdat ik lezen niet zo leuk vond, had wel zo 's momenten dat ik toch eens in het boek/tijdschrift was 'gezogen' waar ik na afloop dacht: ' 't is precies toch wel leuk', maar daar bleef het bij. Tegenwoordig lees ik meer en meer, zoals ik elders al gezegd heb informatieve boeken, maar ben onlangs ook in anderstalige romans beginnen te lezen en een paar nederlandstalige ga ik ook er 's bijdoen denk 'k

, om je topic-vraag te beantwoorden: tijdschriften, waaronder the economist, quest, humo,... lees ik graag, maar niet dat ik er een abbo op heb, Humo koop ik wel bijna elke week en de rest koop 'k 's sporadisch.
Kranten koop/lees ik niet, tenzij de streekkrant die gratis wordt geleverd maar veel interessants staat er toch niet in dus dat is afgezwakt, ik ben verder wel op zoek naar echte aanraders van tijdschriften/kranten/...
Een groot nadeel aan die anderstalige romans is dat je zo veel moet opzoeken, maar zo leer je de taal wel ineens goed kennen. Na een tijdje kan je dan wel veel afleiden uit de context.