Geplaatst op 27-8-2011 om 14:47
Preciseer problemen, want gaat het wel over dezelfde problemen?
Bij mij is het zo dat ik me minder aantrek van problemen van vroeger en ze daardoor ook minder aanwezig zijn.
Emotioneel ben ik denk ik stabiel geweest.
Sociaal ben ik nooit echt geweest, toch niet heel hard. Als kleine jongen was ik naar 't schijnt ook al veel alleen bezig, vrienden maken ging bij mij ook niet gemakkelijk dus was het omdat ik er geen behoefte aan had of omdat het niet lukt? I don't know.
Ik weet ook niet of ik ooit liever ben omgegaan met volwassenen, er was zelfs eens tijd dat ik liever met niemand omging, zoals leeftijdsgenoten als volwassenen.
Ik ervaar het zo dat er precies niemand is zoals ik ben.
Wat je zegt over je lullig gezegde, zo zou ik het in ieder geval nooit noemen, voel mezelf eerder de lage van de groep, maar als je dan kijkt naar het gespreksonderwerpen (iets waar ik zelf zelden initiatief in neem, ik creëer m'n gepreksstof op wat de andere zeggen) die ik zou willen voeren is dat misschien wel op intelligenter niveau (of nerdy/saai niveau, ben er eigenlijk niet uit).
Ik vind gesprekken iig meestal wel over niet veel gaan en ik wil meestal over 'wel iets' praten.
Soms voelt het aan dat mensen kunnen praten en lachen wanneer het over niets gaat en bij mij lukt zo iets niet en daarom lopen gesprekken niet altijd geweldig goed bij mij omdat ik denk mensen te gaan afschrikken moest ik beginnen praten over wat ik echt zou willen praten.