Geplaatst op 27-8-2011 om 15:08
Herkenbaar!
Heb ook zo'n vriend die graag gamed en waar het dan wel gezellig is enzo..
Nee zeggen als hij belt gaat me ook niet zo makkelijk af.
Als ik daar dan zit te gamen vraag ik me af ook af of dit het is wat ik graag doe, maar nu is 't al even geleden dat ik heb gegamed, als ik d'r ben lees ik in zijn magazines ofzo en gamed hij... ook erg leuk denk ik dan, majah.
En idd! Als ik dan begin over iets interessant begin, verloopt het zoals je zegt...
Maar 't hangt er ook vanaf welke 'doos' ik open, de lage of de hoge-niveau aan interessantheden.
Van m'n 'lage niveau-doos' met een toch interresantheidsgehalte kan ik herinneren dat ik eens begon over dromen, waar hij dan toch goed over meepraatte.
Ik heb heel soms 't volgende: als een vriend begint over iets interessant, iets niet zo simplistisch of evident onderwerp, dan denk ik: ho, nu wordt het interessant, maar hij stelt heel ongeargumenteerd of ongenuanceerd beargumenteerd zijn stelling erover waarbij ik denk: ah is 't dat wat je erover te zeggen hebt, ok dan

... Dat is dan niet per sé een onderwerp waar ik iets waardevol over te zeggen heb maar ben dan teleurgesteld omdat ik dacht dat hij me iets zou ging bijleren.
Nee zeggen tegen drank, no prob, nee zeggen tegen weed, tegenwoordig geen prob meer.