Geplaatst op 19-8-2011 om 22:44
Je bent idd wel echt off-topic bezig vriend, lichtjes storend toch wel.
Om toch te antwoorden: ik delete ook wel eens wat omdat ik denk dat ik wat irritant ga doen enz.
Je real-life uitleg, hmm... dit (dus ik denk dat je bedoelt dit forum en ook de pc ofzo?) is niet echt real-life, maar een andere wereld, de pc-wereld ofzo (in mijn geval: de wereld die ik echt begreep). En real-life is wel echt real-life hé, toch? Maar misschien snap ik wat je bedoelt, dat mensen feitelijk allemaal een beetje in hun wereld lleven dus allemaal niet in dezelfde real-life zitten...?
Ik ben volgens mij impulsief maar ook niet, 't hangt van mijn stemming, gedachten en omgeving af denk ik...
Over een theorie van polen ben ik nog niet begonnen, maar 't zou volgens mij wel iets voor mij zijn, ik herinneren me wel zaken als het aanhalen van waarnemingspercepties en de 11 dimensies die ze zouden gevonden hebben, hoe leven er op een andere planeet zou uitzien, de vraag waarom menopauze met meno is en niet mena omdat het toch op het vrouwelijk geslacht neerkomt (ondertussen zit ik al met een antwoord waarvan ik misschien ooit eens uitzoek of het klopt, if i feel like it) maar m'n vriend zei daarop zo van 'amaj echt het interessante dat ik vandaag al heb gehoord', maarja ok, hierop zou'k da nog aannemen, 't is ni zo geweldig interessant, maar toch interessant genoeg om over te praten zo blijkt

, de rest dat ik heb opgenoemd zijn overigens wel rotinteressant naar mijn mening.
Ik praat ook in formelere taal, zoals ik ooit is zei: 'ik heb vandaag
nader kennisgemaakt met haar', waarop m'n vriend zei: precies zo'n onderzoeker gij, nader... haha.. Vind nu wel dat hij toch gelijk heeft maar m'n zinnen komen d'r nu eenmaal van tijd tot tijd zo verwoord uit.
Geen vertrouwen hebben in dat mensen het leuk vinden wat ik zeg, nu, dit heb ik ook enorm, maar wel steeds minder omdat ik tegenwoordig wat meer inzicht heb op wie 't wel of niet leuk ga vinden, hoe je het zegt (inleiding, woordgebruik, lichaamstaal) en omdat ik meer zelfvertrouwen heb en als het hun niet boeit, is 't zo... en weet je, soms maakt het echt niet uit wat zegt, al is het bullshit, belangrijker is hoe je het zegt (lichaamstaal dus en zelfvertrouwen oa) maar voor intelligente(re) mensen ligt dit (grotendeels als niet helemaal) omgekeerd.
Mensen gaan vertellen dat ze je niet zo leuk moeten vinden omdat je het waarschijnlijk niet bent moet je echt niet doen man, laat dat, ok

, i understand you though but that's the low-selfconfidence speaking (so, not you)...
Dat off-topic-gedoe, heb ik ook wel, ben zelfs gestart met het off-topc-gedrag dus wat ik zei meende ik niet hoor