Geplaatst op 9-4-2011 om 20:15
Hallo, hier mijn eerste bericht op dit forum.
Ik ben Phileine, 28 jaar en woon in Noord-Holland. Een jaar geleden heb ik een IQ-test gedaan waaruit bleek dat ik 'begaafd' ben. Niet hoogbegaafd, haha, ik zat er net onder. Ben dus mogelijk niet slim genoeg voor dit forum

Nu ben ik me gaan afvragen of bepaalde problemen waar ik tegenaan loop in het dagelijks leven, te maken hebben met mijn 'begaafdheid'. Zelf weet ik niet beter, dus ik kan het niet zo goed beoordelen.
Mijn sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld (als kind had ik dat nog niet zo, maar in de puberteit en daarna is dat goed ontwikkeld) en ik kan me goed aanpassen in bepaalde situaties en groepen. Maar ik merk wel dat het me soms veel energie kost, ik probeer dan te denken zoals de anderen en dat lukt me ook vrij goed, maar daarna heb ik echt tijd nodig om weer tot mezelf te komen. Soms raak ik mezelf ook een beetje kwijt, figuurlijk.
Okee zo is het wel even genoeg voor de voorstelronde. Ik zie dat er veel jonge forummers zijn, maar misschien zijn er ook een paar 25+-ers?
Ik vind reacties sowieso leuk hoor, of je nu 15 bent of 29
Groet, Phileine2