Geplaatst op 25-1-2011 om 23:46
Lieve bezoekers,
Zoals jullie wellicht weten ben ik al geruime tijd niet meer actief. Ik heb er vaker over getwijfeld de site te sluiten, maar kwam hier telkens op terug omdat de site met vlagen goed loopt, het sitebezoek nog altijd stijgt (en dus in een bepaalde behoefte voldoet) en ik het belangrijk vind dat er een dergelijk platform beschikbaar is.
Wees gerust, ik ga ieQu niet sluiten. In ieder geval dit jaar blijft ieQu wat het is.
Wel ben ik op zoek naar enthousiastelingen die het stokje over willen nemen. Voor mij is het tijd het verleden te laten voor wat het is en een nieuwe weg in te slaan.
Heb je interesse, stuur me dan een PM. Ik verwacht enige kennis wat betreft het bouwen en onderhouden van websites, anders kun je er natuurlijk niets mee

Je neemt hierbij de jaarlijkse kosten ook over. Momenteel kost mij dit totaal € 21,42 per jaar, maar wellicht kun je zelf een goedkopere webhoster vinden.
Mocht ik voor 1 september 2011 niemand vinden dan zal ieQu verplaatst worden naar een subdomein en zal er verder niets handmatigs meer mee gebeuren. Dit betekent bijvoorbeeld dat er geen ervaringen meer geplaatst zullen worden en er geen meetings en activiteiten meer georganiseerd kunnen worden.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er wel iemand bereid is deze kleine zorg van me over te nemen.