Geplaatst op 3-1-2011 om 19:09
Ik teken de laatste jaren niet meer zo vaak. Vroeger tekende ik altijd fantasie steden. Dan maakte ik een hele stad naar mijn eigen smaak, modern, middeleeuws, romeins, prehistorisch, arm, rijk enz. De laatste tijd ben ik meer bezig met moderne gebouwen met 15e eeuwse Arabische elementen, prachtige combinatie trouwens, maar ik heb er jammer genoeg niet meer zoveel tijd voor.
Ik vind realistisch heel mooi maar ik vind het leuker om mensjes met grote hoofden, grote ogen en een mini-lichaampje te tekenen. Het is leuk hoe die uitrukkingen in het gezicht te zien zijn, zo overdreven

. Bij realistisch getekende mensen is het juist de subtiele uitdrukking die het mooi maakt, maar dat kan ik zelf absoluut niet.
Tainakadesu, heb je misschien scans of foto's van wat je tekent? Ik ken namelijk iemand die heel mooi manga kan tekenen en ik vindt het echt geweldig om te zien. Ik noem haar stijl baby-manga want die mensjes zijn meestal klein en schattig getekend, maar toch manga-achtig. Ik ben vooral benieuwd naar de gemixte stijl.